Pražská teplárenská a.s. je členem přední středoevropské energetické skupiny EPH a patří mezi největší a nejvýznamnější teplárenské společnosti v České republice. Zabývá se výrobou, rozvodem a prodejem tepelné energie pro organizace a domácnosti, zejména na území hlavního města Prahy.

Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni - aktivní osobnost s „tahem na branku“, výbornými IT SAP znalostmi a praktickými zkušenostmi se zákaznickými systémy.

Manažer správy zákaznického systému

Co od vás očekáváme?

  • Rozvoj a správné fungování zákaznických systémů v současnosti postavených zejména na platformě SAP IS-U, zákaznického portálu (SAP FIORI) s předpokladem budoucího přechodu na S/4HANA.
  • Převezmete zodpovědnost hlavně za projekty směřující k rozvoji zákaznických systémů v návaznosti na fakturační procesy a taktéž procesy obsluhy zákazníků zajišťovaných ostatními útvary PT (SAP Workflow).
  • Budete zajišťovat provázanost zákaznických systémů s ostatními SW systémy společnosti, zodpovídat za správu a rozvoj zákaznického portálu jakožto jedné ze součástí zákaznického systému.
  • Aktivně se podílet na tvorbě zadání pro externí společnosti v případě požadavků na významné změny a vývoje v zákaznických systémech.
  • Budete zodpovídat za přípravu a věcnou správnost podkladů a reportů potřebných pro rozhodnutí orgánů společnosti a pravidelně se podílet na přípravě reportů pro manažerské rozhodování v rámci obchodního úseku.
  • Zastřešení činnosti oddělení

Nabízíme vám:

  • příležitost využít své zkušenosti a osobnost v zajímavých energetických projektech
  • motivační systém ohodnocení
  • systém zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, příspěvky na pojištění, stravování, podpora sportovních aktivit a péče o zdraví)
  • výhodou je i pracoviště v oddělené kanceláři Praze Holešovicích s možností parkování

Kontakt

Pražská teplárenská a.s.
Partyzánská 1/7
170 00  Praha-Holešovice
Česká republika

Pražská teplárenská a.s. je členem skupiny EP ENERGY